
BRABUS 900
Gdy światło dnia ustępuje miejsca mrokowi, narodziła się legenda - BRABUS 900.
Ten potężny SUV to nie tylko pojazd, to symbol mocy i elegancji, ukrytej w cieniu nocy.
Każdy zakręt, każde skrzyżowanie to nowa przygoda, a drogi stają się jego terytorium.
Pierwszy w Polsce BRABUS narodzony z Mercedesa-Maybacha.
Od wielu lat bardzo ściśle współpracujemy z firmą BRABUS. Nabyte doświadczenie w modyfikacjach samochodów pozwala nam podejmować się największych wyzwań.
Każdy pojazd BRABUS jest wyjątkowy - nie inaczej ma się sytuacja w przypadku ostatniej realizacji dla jednego z naszych wieloletnich klientów.
Kolejny może być Twój
Powyższy BRABUS 900 powstał na bazie Mercedesa-Maybacha,
co sprawia, że charakteryzują go nie tylko design i moc,
ale również niespotykany nigdzie indziej komfort podróżowania.
Chcesz przerobić swojego Mercedesa? Skontaktuj się z nami.
Osiągane parametry
MOC
Sercem BRABUSA 900 jest 4,5-litrowy silnik V8 Biturbo BRABUS Rocket 900, generujący niewiarygodne 900 KM (662 kW) i moment obrotowy na poziomie 1250 Nm. To daje mu zdolność przyspieszenia od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi aż 320 km/h. Hamulce również zostały zmodyfikowane przez BRABUSA tak, aby sprostać mocy samochodu. BRABUS Brake design to system hamulcowy składający się z 8-tłoczkowych zacisków stałych, 4 klocków hamulcowych na zacisk, tarcz hamulcowych przewierconych krzyżowo, o wymiarach 412 x 38 mm.
Kolejny może być Twój
Powyższy BRABUS 900 powstał na bazie Mercedesa-Maybacha,
co sprawia, że charakteryzują go nie tylko design i moc,
ale również niespotykany nigdzie indziej komfort podróżowania.
Chcesz przerobić swojego Mercedesa? Skontaktuj się z nami.


DETALE
Ekskluzywny wygląd BRABUS 900 to połączenie odsłoniętego włókna węglowego i 24-calowych kół "Platinum Edition" z charakterystycznym wykończeniem "Shadow Grey". Hamulce również zostały zmodyfikowane tak, aby sprostać mocy samochodu. BRABUS Brake design to system hamulcowy składający się z 8-tłoczkowych zacisków stałych, 4 klocków hamulcowych na zacisk, tarcz hamulcowych przewierconych krzyżowo, o wymiarach 412 x 38 mm. Dopełnieniem jest nowo opracowany układ wydechowy ze stali nierdzewnej, zapewniający niesamowite wrażenia dźwiękowe, które można dostosować od gardłowego ryku do subtelnego szeptu.


Kolejny samochód marzeń może być Twój.
Skontaktujemy się z Tobą szybko.
Twoje dane zostaną wykorzystane tylko na potrzeby opracowania zapytania