Poznaj
Mercedes-Benz
Osobowe | Dostawcze | Ciężarowe | Elektryczne | Porady | MBUX | Mercedes me | Historia | Z życia firmy
Nowa generacja aplikacji Mercedes me
Mercedes-Benz przedstawia nową generację aplikacji Mercedes me oraz własną, standaryzowaną platformę dla programistów. W ten sposób aplikacja Mercedes me, która od 2015 r. pozwala zdalnie połączyć samochód ze smartfonem, zamienia się w cyfrowy ekosystem. Platforma dla programistów pozwala rozwijać w przyszłości nowe usługi – elastycznie i zgodnie z potrzebami. Początkowo oferta obejmuje trzy aplikacje: Mercedes me, Mercedes me Store i Mercedes me Service.
Zakładanie konta Mercedes me - poradnik
Mercedes me to rozbudowana i jednocześnie prosta w użyciu aplikacja na urządzenia mobilne, która zapewnia łączność z Państwa Mercedesem. Przygotowaliśmy dla Państwa poradnik dotyczący rejestracji konta i podpięcia samochodu.
Mercedes-Benz EQV - elektryczny, wszechstronny, inteligentny
Mercedes-Benz EQV to pierwszy MPV klasy premium marki Mercedes-Benz z napędem wyłącznie elektrycznym. Pojazd łączy wszechstronność Klasy V z korzyściami wynikającymi z zerowej lokalnej emisji. Ponadto EQV należy do ekosystemu elektromobilności, obejmującego inteligentną nawigację, która aktywnie zarządza zasięgiem, oraz usługami łącznościowymi. Centrum sterowania stanowi system informacyjno-rozrywkowy MBUX. EQV wyznacza również standardy w swojej klasie dzięki zasięgowi 356 kilometrów i szerokiemu spektrum zastosowań, spełniającym różnorodne potrzeby klientów.
Ciężarówka Mercedes-Benz z napędem na ogniwa paliwowe - Daimler Trucks prezentuje techniczną strategię elektryfikacji
Pierwszą ciężarówką napędzaną ogniwami paliwowymi jest Mercedes-Benz GenH2 Truck, który dziś miał swoją światową premierę jako pojazd koncepcyjny. Prezentując GenH2 Truck, Daimler Trucks po raz pierwszy pokazuje swoje pełne zaangażowanie w rozwój konkretnych rozwiązań technicznych, które mają umożliwić ciężkim ciężarówkom z napędem na ogniwa paliwowe, o zasięgu przekraczającym nawet 1000 kilometrów na jednym tankowaniu, realizację różnorodnych i wymagających zadań w transporcie dalekobieżnym. Rozpoczęcie testów GenH2 Truck z udziałem klientów zaplanowano na rok 2023, natomiast jego produkcja seryjna ma ruszyć w drugiej połowie obecnej dekady. Dzięki zastosowaniu wodoru ciekłego, charakteryzującego się znacznie większą gęstością energetyczną niż wodór w stanie gazowym, osiągi takiego pojazdu powinny dorównywać osiągom porównywalnej konwencjonalnej ciężarówki z silnikiem wysokoprężnym.
Dołącz do naszej
motoryzacyjnej rodziny
a jako pierwszy otrzymasz informacje o najnowszych ofertach, aktualnościach ze świata Mercedes-Benz oraz unikatowe graficzne treści wyłącznie dla naszych subskrybentów.